lunes, 11 de mayo de 2015

2015M: NO NOS AMORDAZARÁN




Unha vez máis, queremos facer do noso aniversario unha xornada de Loita xunto con todos aqueles que seguen crendo que a política é unha cousa diferente da que nos queren facer crer, que se poden facer as cousas doutro xeito. Que calar é outorgar. O día 16 de Maio, necesitámosvos nas rúas para demostrar que non nos pecharon a boca. Que desexamos continuar loitando polo que é noso. Catro anos despois, os motivos que nos impulsaron a tomar as prazas o 15 de Maio de 2011 seguen en vigor e aínda se lles engadiron outros. Quen gobernan continúan facéndoo para unha minoría que é cada vez máis rica, mentres saquean e empobrecen á maior parte da poboación.


A corrupción, a firma de tratados de libre comercio (TTIP-CETA-
TISA) que farán aínda máis fácil a privatización de servizos e o espolio do público en beneficio das multinacionais, e a lei mordaza coa que pretenden pechar a boca de todo aquel que se opón ós seus desmáns, son este ano motivos que se engaden aos existentes. Porque seguimos combatendo a débeda ilexítima, os deshaucios, o desemprego, a ausencia de protección dos máis débiles e desfavorecidos, pola igualdade e pola protección dos recursos naturais.

17 HORAS. PRAZA MAIOR-BISPO AGUIRRE Dada a proximidade das eleccións municipais, queremos dar a posibilidade ós cidadáns de que pregunten a quen aspiran a representalos polos problemas da cidade e as súas solucións. Quen teñan algunha pregunta que facer poden deixalas escritas no evento de Facebook ou, mellor aínda, facelas o sábado en directo.

19 HORAS. PRAZA MAIOR. Despois de informarnos, sairemos en manifestación coa lema 2015M: Non nos amordazarán polo centro de Lugo.


Esperámosvos a todos, a loita debe continuar

*********************************************************************************

Una vez más, queremos hacer de nuestro aniversario una jornada de Lucha junto con todos aquellos que siguen creyendo que la política es una cosa diferente de la que nos quieren hacer creer, que se pueden hacer las cosas de otro modo. Que callar es otorgar. El día 16 de Mayo, os necesitamos en las calles para demostrar que no nos han cerrado la boca. Que deseamos continuar luchando por lo que es nuestro. Cuatro años después, los motivos que nos impulsaron a tomar las plazas el 15 de Mayo de 2011 siguen en vigor y aún se les han añadido otros. Quienes gobiernan continúan haciéndolo para una minoría que es cada vez más rica, mientras saquean y empobrecen a la mayor parte de la población.

La corrupción, la firma de tratados de libre comercio (TTIP-CETA-TISA) que harán aun más fácil la privatización de servicios y el expolio de lo público en beneficio de las multinacionales, y la ley mordaza con la que pretenden cerrar la boca de todo aquel que se opone a sus desmanes, son este año motivos que se añaden a los existentes. Porque seguimos combatiendo la deuda ilegítima, los deshaucios, el desempleo, la ausencia de protección de los más débiles y desfavorecidos, por la igualdad y por la protección de los recursos naturales.

17:00 HORAS, PLAZA MAYOR-OBISPO AGUIRRE. Dada la cercanía de las elecciones municipales, queremos dar la posibilidad a los ciudadanos de que pregunten a quienes aspiran a representarlos por los problemas de la ciudad y sus soluciones. Quienes tengan alguna pregunta que hacer pueden dejarlas escritas en el evento de Facebook o, mejor aún, hacerlas el sábado en directo.

19:00 HORAS, COMIENZO EN LA PLAZA MAYOR. Después de informarnos, saldremos en manifestación con el lema 2015M: No nos amordazarán por el centro de Lugo.


 Os esperamos a todos, la lucha debe continuar.