jueves, 12 de mayo de 2016

GlobalDebout15M: Mudemos a Indignación en revolta

TEXTO DO COMUNICADO CONXUNTO 15M NUIT DEBOUT.

Hoxe en toda Galicia, en España, en Europa e no mundo, centenares de miles de persoas tomarán outra vez as rúas e prazas. Hai 5 anos vivimos o espertar que supuxo o 15M e seguimos a pé de rúa, hoxe ao calor da convocatoria global da Nuit Debout francesa estamos nas rúas xuntos. Temos distintas procedencias, sabemos que non coincidimos en todas as nosas inquedanzas e demandas, pero aínda así escoitámonos, acordamos obramos e creamos conxuntamente. Unímonos polo que nos é común: defender os dereitos da cidadanía. A loita sen fronteiras, de todas as persoas en pé, é o único camiño.

Agora tanto ou máis que fai cinco anos, é preciso impulsar un movemento desde a cidadanía que nos permita acabar co roubo dos nosos recursos a través da corrupción, os paraísos fiscais, as empresas pantasma e os privilexios da banca. Eliminar a escravización á que se ven sometidos os traballadores que perderon os seus dereitos laborais en favor das elites. Debemos unirnos para impulsar un movemento que loite contra o capitalismo e as súas creacións como os tratados de libre comercio: TTIP, CETA ou TISA que teñen como obxectivo final consagrar o poder absoluto das grandes empresas transnacionais sobre os dereitos dos cidadáns e a súa protección fronte aos abusos. É preciso que atopemos entre todos alternativas a un sistema económico baseado na especulación, que xerou a corrupción desmedida e unha enorme estafa aos cidadáns en forma de crise. Alternativas á débeda que nos escraviza, á privatización dos recursos e os servizos, á socialización das perdas das grandes empresas.

Aspiramos a unha sociedade na que sexa o pobo quen controle ao goberno para así defender os seus intereses. Na que as persoas tomen nas súas mans o presente para construír un futuro de cooperación, igualdade e dignidade. Un futuro no que quen solicitan refuxio e axuda para fuxir da fame e a guerra o atopen ao noso lado. No que non haxa espazo para os campos de concentración, os aramados nin as deportacións. Un futuro no que o dereito a unha vivenda digna, á xustiza, á sanidade e a educación sexa efectivo e universal. No que non exista a pobreza enerxética

Cuando los ciudadanos controlemos al gobierno no se les negará a los enfermos de Hepatitis C un tratamiento que les salve la vida por dinero. No se ocultará la responsabilidad de ningún organismo o empresa agrediendo a la dignidad de las víctimas, como sucede con las del accidente del Alvia. En ese futuro no se perseguirá, condenará ni agredirá impunemente a los ciudadanos por defender sus derechos en las calles y las redes. La dignidad de cada persona estará asegurada por una renta básica que elimine la pobreza. Las mujeres y los hombres convivirán en igualdad y la violencia de género no tendrá lugar en nuestra sociedad. Protegeremos nuestros recursos naturales y el medio ambiente del agotamiento a que están siendo sometidos por la ambición de unos pocos y la defensa de sus intereses privados. Los ciudadanos, unidos y solidarios, defenderemos el planeta y todos los seres vivos que lo habitan para dejar a las futuras generaciones un buen lugar en qué vivir. Recuperaremos el lenguaje que nos es propio y que han ensuciado con sus mentiras e hipocresía quienes gobiernan y pondremos en valor la cultura de cada pueblo con todos los elementos que le son propios. Todo ello es imprescindible no para sobrevivir, sino para vivir con dignidad.

Aunque puede parecer lo contrario, estos cinco años de lucha generosa por parte de multitud de ciudadanos han dado muchos frutos. Hemos sido nosotros, los ciudadanos, quienes hemos puesto sobre la mesa el debate sobre la renta básica y sobre los desahucios. Ha sido la ciudadanía organizada la que ha abierto el caso Bankia y el de las tarjetas Black. La lucha ciudadana en muchos países europeos ha logrado comprometer seriamente los planes de firma de los tratados de libre comercio. Se han puesto en marcha en muchos lugares alternativas de consumo, de organización y de ayuda mutua. Y aquí en Lugo un grupo de valientes personas ha puesto patas arriba el montaje de la corrupción arrinconando a los políticos implicados.  

Porque hemos logrado todo esto y porque necesitamos obtener todo lo demás para vivir con dignidad, es necesario ahora más que nunca continuar luchando juntos en las calles, manteniendo nuestra identidad, pero unidos en lo que nos es común. Es hora de recobrar la dignidad junto a los miles de personas del resto de Galicia, España y el mundo que hoy, como nosotros, han salido a llenar calles y plazas. Es hora de despertar.


MUDEMOS A INDIGNACIÓN EN REVOLTA.

Colectivos convocantes: imos pola confluencia de loitas.
15M-Lugo, Asemblea Anarquista de Lugo, BNG, ACE-EU, Portabebés para Siria-Lugo, Sí hai saída, Asociación en Defensa do Parque de Rosalía, Podemos, Marchas da Dignidade-Lugo, A Nova, Movimiento Obrero Anarquista de Lugo, Cig, Plataforma pola saúde de Lugo, Foro pola Memoria, PCG.